Katalog katalogů
Vložení katalogu přihlásit registrovat

Katalog katalogů

Doba, kdy SEO těžilo z registrací do desítek a stovek katalogů, už je dávno za námi. Přesto stále existují důvody, proč v některých katalozích být. Zde najdete aktualizovaný a udržovaný seznam takových katalogů. Jak jej využijete, to je na vás.

Název Hlasování Jazyk Typ DA AS Placený Status Akce
zlatestranky.cz
Český Firemní 42 57
mistriremesel.cz
Český Oborové / zájmové 28 30
katalog-firem.net
Český Firemní 26 22
adresarfirem.cz
Český Firemní 37 26
mudk.cz
Český Lokální / regionální 46 36
hledejfirmy.cz
Český Firemní 22 22
regionslapanicko.cz
Český Lokální / regionální 1 17
regionzidlochovicko.cz
Český Lokální / regionální 9 22
vseprointerier.cz
Český Oborové / zájmové 26 24
mrk.cz
Český Oborové / zájmové 38 57
booking.com
Český Oborové / zájmové 94 89
avizo.cz
Český Inzerce 36 65
youtube.com
Český Sociální 100 99
linkedin.com
Český Sociální 99 95
toplist.cz
Český Monitoring / měření 77 82
zbozi.cz
Český Srovnávače zboží 74 68
info-opava.cz
Český Firemní 24 24
info-teplice.cz
Český Firemní 21 24
site123.com
Anglický Microsites 53 65
strikingly.com
Anglický Microsites 91 76
( Položky: 1 - 20 z 145 )

Ještě stále má smysl mít svůj odkaz v některých katalozích. Není jich moc, ale najdou se. Tady udržuji jejich seznam. Jsou v něm ale i takové katalogy, které sice fungují, ovšem mají tak nízké hodnocení, že umisťovat svůj odkaz do nich nemá smysl. V těch horších případech to dokonce může uškodit. Není dobrý nápad registrovat se do katalogů, které mají vysoké Spam Skore a zároveň nízká ostatní hodnotící kriteria.

Vysvětlivky

Význam jednotlivých sloupců ve výpisu:

Název

Jde o obecný název katalogu. Snažím se, aby to byla vždy doména, případně subdoména. Odkaz by měl vést na stránku, na které se dá vložit záznam.

Hlasování

Každému katalogu můžeš přidělit 1-5 hvězdiček. Hlasovat můžeš jen jednou pro každý katalog.

Jazyk

Převažující jazyk katalogu. Tady většinou čeština, ale občas i nějaký jiný.

Typ

Některé katalogy jsou zaměřeny na firmy, jiné obecně na stránky, nějaké jsou srovnávače zboží, PR články, affilliate atd. Někdy je těžké určit jednoznačně nějakou kategorii, ale zhruba to odpovídá.

DA

Domain Authority - hodnocení domény společností MOZ. Maximum je 100 a čím vyšší, tím lépe.

AS

Authority Score - hodnocení domény společností Semrush. Princip je stejný jako u DA

SS

Spam Score. Představuje procento webů, které odkazují na naši doménu, ale Google je považuje za nevěrohodné nebo je přímo nějak penalizuje. Čím vyšší je skóre spamu, tím horší je profil zpětného odkazu.

TF

Trust Flow. Představuje důvěryhodnost dané stránky. Tato hodnota se pomocí zpětných odkazů předává na další weby. Jde tedy o důvěryhodnost odkazujících domén.

CF

Citation Flow. Ukazuje oblíbenost odkazující stránky, tedy jak snadno lze stránku, ze které odkaz vede, dohledat skrze odkazovou síť. Vyjadřuje tak hodnotu za počet odkazů.

Placený

Zápis do katalogu je buď placený, případně vyžaduje nějakou jinou akci - například uvedení zpětného odkazu. Pro rychlejší rozlišení zobrazuji ikony:

  • - placený zápis
  • - zápis zdarma

Status

Snažím se, abych měl v katalogu jen funkční katalogy. Může se ale stát, že některý katalog časem přestane fungovat. Nebo omezí možnost registrace. Čili může se stát, že katalog už nebude možné použít. Pro rychlejší rozlišení zobrazuji ikony:

  • - funkční katalog
  • - nefunkční katalog

Akce

Svůj katalog můžeš propagovat a tím jej zvýraznit. Preferované zápisy jsou řazeny vždy nahoře a jsou zvýrazněny tučně. Navíc uživatel může kliknout na ikonu oka  a přečíst si rozšiřující informace.